CUM POT RETURNA O COMANDA?

Clientul Sugar Couture poate returna GRATUIT produsele achizitionate in urmatoarele situatii: coletele prezinta deteriorari severe,produsele au fost livrate gresit,produsele prezinta defecte de fabricatie. In acest caz se poate opta pentru varianta de schimbare gratuita a produsului, respectiv garantia calitatii si acuretetei produselor comandate ori pentru returnarea totala a baniilor.

Nu vom suporta taxele de transport în cazul în care:

1.Doriţi să schimbaţi produsul cu un alt model sau cu o altă mărime. 2.Doriţi returnarea produsului şi restituirea banilor.

Conform legislatiei in vigoare, clientul poate returna produsele SUGAR COUTURE in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, in baza unei notificari scrise prealabile(SocialMedia sau Whatsapp) sau prin notificare telefonica la serviciul clienti 0744909595(L-J 10-14)

Produsele vor fi returnate in conditii bune, neutillizate, avand ambalajul si etichetele intacte, fara miros sau alte semne de folosinta.  De asemenea se plaseaza in colet o foaie cu Numarul Comenzii, Numele Tau, Produsul Comanda, Contul bancar (cu nume titular si contul IBAN)si factura de la noi. Se completeaza fisa de trimitere data de curier FARA RAMBURS catre adresa Sugar Couture, Str Infratirii nr 32 Targu Mures, Judetul Mures.  Fara ramburs inseamna sa nu ne ceri bani sau produs la schimb! Orice colet care contine bani sau produse la rubrica ramburs va fi refuzat deoarece noi trebuie sa verificam continutul coletului tau inainte de a-l accepta. 

Sugar Couture isi rezerva dreptul de a refuza orice retur care nu respecta cerintele de mai sus, iar coletul trimis impreuna cu plata transportului se va intoarce la expeditor.


Produsele realizate la comanda, personalizate dupa specificatiile clientului nu se pot returna conform OUG 34/2014 ,ART 16 ALINIAT C,,Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte,cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel:contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate,precum si acelora care ,prin natura lor, nu pot fi returnate.

CUM POT PRIMI BANII INAPOI?

Notificarea scrisa (cererea de retur) trebuie trimisa pe email la adresa comenzi@sugarshop.ro ori SocialMedia. Whatsapp sau prin telefon relatii clienti 0744909595 si trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: nume si prenume cumparator, contul IBAN cumparator, numarul comenzii, numele produselor si cantitatea de produse din fiecare sortiment returnate.Banii pot fi returnati doar in contul IBAN specificat de client in termen de 14 zile de la primirea coletului retur. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.


Conform OUG 34/2014 ,ARTICOLUL 16 ,ALINIATUL C produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar sunt exceptate de la retragere.
Produsele realizate la comanda ,personalizate dupa specificatiile clientului  nu se pot returna conform OUG 34/2014 ,ART 16 ALINIAT C,,Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte,cu exceptia cazurilor in care au convenit altfel:contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiie consumatorului sau a unor produse distinct personalizate,precum si acelora care ,prin natura lor, nu pot fi returnate.


Nu sunt produse

Urmeaza a se stabili Livrare
0,00 lei Total

Finalizare comandă